Nie patrz tylko na wskaźniki konwersji, kliknięcia i słupki sprzedaży. Zadbaj o branding swojej firmy, bo to on w dużej mierze ma wpływ na jej pozycję na rynku. W artykule podpowiadamy na co zwrócić uwagę podczas budowania marki i jak to robić skutecznie.
Księgowość online to połączenie nowoczesnego oprogramowania udostępnionego w modelu saas ze wsparciem wysokiej klasy specjalistów z dziedziny księgowości, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych.
Podmiot gospodarczy wprowadzający na rynek torby foliowe i produkty w opakowaniach, a także firmy wytwarzające odpady lub nimi gospodarujące mają obowiązek uzyskać wpis do specjalnego rejestru.
Konwersja, polega na wykonaniu szeregu czynności przez internautę, który dotarł do konkretnej witryny przez reklamę. Jeżeli chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, przeczytaj na co powinieneś zwrócić uwagę!