Konwersja, polega na wykonaniu szeregu czynności przez internautę, który dotarł do konkretnej witryny przez reklamę. Jeżeli chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, przeczytaj na co powinieneś zwrócić uwagę!
Nie patrz tylko na wskaźniki konwersji, kliknięcia i słupki sprzedaży. Zadbaj o branding swojej firmy, bo to on w dużej mierze ma wpływ na jej pozycję na rynku. W artykule podpowiadamy na co zwrócić uwagę podczas budowania marki i jak to robić skutecznie.
Jeszcze do niedawna każda osoba, która otwierała firmę, od pierwszego dnia działalności musiała opłacać składki ZUS. Ponieważ są one sporym obciążeniem w początkowej fazie rozwoju firmy, w opracowanej przez rząd Konstytucji Biznesu znalazł się zapis, zgod
Proste i intuicyjne funkcjonowanie a także szereg przydatnych przedsiębiorcy opcji powinno charakteryzować dobry program magazynowy online. Automatyzacja procesów oraz analizy magazynowe, do tylko niektóre z priorytetów takiego programu.