Nie patrz tylko na wskaźniki konwersji, kliknięcia i słupki sprzedaży. Zadbaj o branding swojej firmy, bo to on w dużej mierze ma wpływ na jej pozycję na rynku. W artykule podpowiadamy na co zwrócić uwagę podczas budowania marki i jak to robić skutecznie.
Młodzi, wymagający, biegli w świecie Internetu i wyczuwający każdą nieszczerość. To tylko kilka cech opisujących pokolenie Z. Dlaczego generacja ta jest wciąż niedoceniania przez większość marek? Kim są Zety i jak się z nimi komunikować?
Księgowość online to połączenie nowoczesnego oprogramowania udostępnionego w modelu saas ze wsparciem wysokiej klasy specjalistów z dziedziny księgowości, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych.
Konwersja, polega na wykonaniu szeregu czynności przez internautę, który dotarł do konkretnej witryny przez reklamę. Jeżeli chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, przeczytaj na co powinieneś zwrócić uwagę!